Uw zoekresultaten

FAQ

Je belt ons best tijdens kantooruren even op. We overlopen dan samen het aanbod even, en plannen onmiddellijk een bezichtiging in. Dit is voor ons iets efficiënter dan mailen. 

Telefoonnummer: 016 880 888

Onze kosten zijn de volgende:

    • Maandelijks: €55 gemeenschappelijke onkostenvergoeding
    • Jaarlijks:
      • €120 forfaitair internet
      • €600 forfaitair voor water, elektriciteit en verwarming
      • €118 provisie studententaks

Alle units worden standaard uitgerust met:

  • Een bedframe
  • Een bureau 
  • Een kledingkast
  • Een koelkastje

Studenten dienen zelf een matras en bureaustoel te voorzien.

Dat is toegelaten. Je mag jouw unit gerust inrichten om er een thuis van te maken. 

Voorzie je graag een eigen bedframe of ander meubelstuk, dan vragen we jou om onze meubels thuis op te bergen.

Spullen ophangen aan de muur door middel van nageltjes of in de muur te boren mag niet.

De waarborg bedraagt telkens 2 maanden huur en wordt gevraagd te storten samen met het ondertekenen van het contract.

Inschrijvingen gebeuren telkens via het formulier op onze website onder “huur nu”.

  1. Wanneer je het formulier op de website hebt ingevuld, ontvang je van ons een bevestiging.
  2. Hierna maken wij de contracten in orde en versturen we deze.
  3. We vragen je om de waarborg en het eerste forfait te betalen + het contract te ondertekenen.
  4. Als dit gebeurt is, ontvang je van ons het compleet ondertekende contract en gaat dit van start op 15 september van het aankomende jaar.

Contracten bij ons zijn altijd 12-maanden contracten.

Ze gaan van start op 15 september van het aankomende jaar.

Onderverhuren mag zeker, onthoud wel dat je ons alle gegevens van de onderverhuurder moet doorgeven en dat jij aansprakelijk blijft voor de kamer.

Voor verdere vragen kan je terecht bij Stuvo. 

Wanneer bel je het noodnummer?

Bij urgente noodgevallen (brand, medisch noodgeval, inbraak…) bel je eerst de nooddiensten. Nadien bel je ons. 

Wanneer bel je het noodnummer NIET?

Bij een lekkende kraan, een lamp dat stuk is of als het internet niet werkt. Bij deze technische gevallen bel je ons tijdens de kantooruren!

 

Onze technische dienst staat voor je klaar. Meld ons het defect zo spoedig mogelijk telefonisch, of via mail (verhuur@flavus.be) met vermelding van jouw naam en de unit die je huurt.

Vergelijk aanbiedingen

nl_NLDutch